דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלון בירושלים: מה עדיף - קרוב לעיר העתיקה או בכניסה לעיר 

מאת    [ 11/05/2010 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2289 פעמים ]

החלטתם להגיע לחופשה בירושלים? נהדר. מתכוונים להישאר בעיר לפחות שלושה ימים? יוצא מן הכלל. ירושלים מאוד תשמח לארח אתכם ולהציע לכם את המרכיבים הייחודיים שהופכים אותה למקום הכל כך מיוחד שהיא. עכשיו עולה השאלה איפה לנים. הרי ישנם עשרות רבות של מלונות בירושלים, ואתם צריכים לקבל החלטה שהיא אומנם קודם כל תקציבית, אבל בנוסף תשפיע על איכות השהייה והחוייה שלכם בירושלים ומירושלים.

בגדול אפשר לשרטט כמה אזורים בהם מרוכזים המלונות בירושלים. מלונות הכניסה לעיר, מלונות מרכז העיר, מלונות מזרח העיר, מלונות הסמוכים לעיר העתיקה ועוד, אבל ננסה בכתבה הבאה להתייחס ולהשוות בין שתי קבוצות עיקריות של מלונות - אלו הממוקמים בכניסה לעיר, ואלו הסמוכים לעיר העתיקה בירושלים. גם לאלו וגם לאלו יתרונות וחסרונות האחד על השני, והבחירה בהם תלויה במידה רבה ברצון שלכם ובבחירה שלכם כיצד תהיה מורכבת החופשה בירושלים. האם חופשה יותר נינוחה עם יותר טיולים רגליים באזור העיר העתיקה והשכונות הסמוכות לה, או חופשה עם יותר גיחות מחוץ לירושלים לאתרים הסמוכים לעיר ומהווים אפשרויות ביקור מצוינות ומעניינות לאלו הגרים בעיר.

נתחיל במלונות הקרובים לעיר העתיקה בירושלים. נדמה שאין כמו שאומרים בנדל"ן תחליף למיקום, מיקום, מיקום. בהקשר הזה אותם מקומות כמו מלון מצודת דוד, מלון ממילא, מלון דוד המלך, מלון ענבל, מלון אלדן, ומלון ימק"א יבטיחו לכם כי במרחק נגיעה ממש תוכלו כמעט לגעת בחומות המרהיבות של העיר העתיקה בירושלים, וחמש דקות הליכה נינוחות יקחו אתכם ללב העניינים בכל מה שקשור להיסטוריה ולקדושה של ירושלים. לאותם אלו השוהים במלונות הללו היציאה למרפסת הפונה לנוף העיר העתיקה היא חוויה שמרגשת את העין ואת הלב כל פעם מחדש. אבל צריך לקחת בחשבון כשבוחרים במלון באזור הזה כי באופן יחסי המחירים ככל שמתקרבים לחומות עולים בהתאמה, וכי בעונות השיא המלונות הללו גם בתפוסה מלאה וגם מחירי החדרים בהם בשיא. חיסרון נוסף הוא כי היציאה מהעיר לגיחות קצרות עלולה להיות קצת מתסכלת שכן הם ממוקמים בליבו של מרכז ירושלים ובימים בהם נבנית הרכבת הקלה בעיר, צריך אורך רוח וסובלנות ביציאה והכניסה לירושלים.

אם כבר הגענו לכניסה לירושלים, עומדות לרשות המעונינים כמה אופציות מעניינות מאוד לשהייה במרחק הליכה מכביש מספר אחד, הלא הוא כביש ירושלים-תל אביב. היתרון הגדול מאוד של בחירה במלון בירושלים הממוקם הכניסה לעיר היא הנגישות גם פנימה וגם החוצה. כמה דקות נסיעה ואתם במרכז העיר השוקק. כמה דקות לכיוון אחר ואתם באזור קניון מלחה או גן החיות התנכ"י. וכמובן שאם רוצים לצאת לאזורים רחוקים יותר, הבחירה בכניסה לעיר רק מתבקשת - גם הכביש הראשי למרכז הארץ, וגם הכביש הראשי מירושלים לאזור ים המלח, מצדה, או אפילו לאזור הכינרת או הגלבוע נמצאים ממש אבל ממש בכניסה. בין המלונות הללו אפשר למנות את מלון פארק, מלון גני מוריה, מלון שערי ירושלים ומלון ג'רוזלם גולד, כאשר יש לזכור כי כל אילו אינם מלונות החמישה כוכבים דה לוקס שתקבלו בבחירה במרכז העיר, אבל מצד שני אם אתם בעניין של חדרים נוחים ולא יותר מזה זו יכולה להיות אופציה מצוינת לכסף שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב